reklama

Ako som volala na KIA Assistance

Som  mamička na materskej dovolenke a  Jakubko len  pred pár dňami  sfúkol na torte  dve sviečky. Z bábätka rýchlo vyrástol a je z neho veľký šibal, prieskumník, objaviteľ, no jednoducho taký malý  gazda ako ho familiárne nazývame. Najlepšími  hračkami preňho sú rôzne diaľkové ovládania, mobil, kľúče a hrať sa na šoféra v naozajstnom aute, gény chlapa sa jednoducho nezaprú....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (94)

Jedno ráno sme sa chceli vybrať na poštu a do pekárne kúpiť si pečivo. Jakubkovi som dovolila zobrať kľúče od domu aj od auta. Otvoril garážovú bránu cez diaľkové ovládanie, zamkol dom, otvoril vstupnú bránu a natešený strčil kľúč do zapaľovania v brm-brm ako on auto nazýva, chvíľu si „pošoféroval" a presadol si do svojej autosedačky.

Otočím kľúčom a nič... ticho...len Kubo si bľaboce „ papa, mňam "...žiadna kontrolka sa nerozosvietila....skúšam druhýkrát ...výsledok rovnaký...len Kubko pridal do svojho repertoáru „mama, mňam, papa, brm-brm" Hlavou mi preletelo...a teraz čo ?... tak toto sa môže stať len mne, keď som sama doma bez chlapa.... pozriem na Kubka a ešte raz som skúsila naštartovať...a znova ticho, žiadne kontrolky nehlásili život auta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som schytila telefon a volám manželovi...dúfala som, že mi to zdvihne...dúfala som...a Jakubko bľaboce „ halooo, tata, brm, mňaaam "....zdvihol mi to môj chlap...ani som sa však nestačila nadýchnuť a povedať mu, čo potrebujem a už som počula tu-tu-tu...zložil....spomeniem si, že nemá teraz čas, že akurát sedí na porade a ozve sa neskôr....no paráda, muž môj....a čo teraz?

Nezostalo mi nič iné len „ baba, poraď si sama".....

Z prístrojovej skrinky som vylovila taštičku, kde oddychuje servisná knižka a ostatné potrebné i nepotrebné doklady. Začala som v nej s nádejou kutrať a našla som vizitku Kia Asistent. Paráda, zachránia ma, verila som a tak volám na call centrum. A môj malý Kubo stále sedí v autosedačke a rozpráva sa.... Snažím sa operátorovi verne opísať, čo sa stalo. „ Vyzerá to tak, že je problém v baterke. Spýtam sa, skúšali ste naštartovať auto cez štartovacie káble ?" Táto otázka priznám sa, ma úprimne rozosmiala a pohotovo ma napadala myšlienka „A mladý muž, vy ste niekedy skúšali štrikovať hladko, obratko...len tak ? " Áno, chápem jeho otázku, avšak na druhej strane hovoru bola žena, inú odpoveď ako „nie a ani neviem, ako také káble vyzerajú " ani nemohol čakať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec všetko dobre dopadlo. Prišla odťahová služba, ktorú mi zabezpečila poisťovňa a nie KIA Assistance, nakoľko mám auto staršie ako tri roky ( má tri roky a tri mesiace ), musela by som si náklady platiť sama. Tak potom načo je KIA Assistance? Pravdepodobnosť „zrady" nového auta je minimálna, tak asi preto :)) Ale aj tak mladý muž z ich call centra ma celkom v tej chvíli pobavil a danú situáciu nadľahčil. A môjmu autu sa nič zákerné nestalo, naozaj to bola len vybitá baterka.... zasvietené svetlo...a ja aj viem, kto mal v tom svoje prstíky :))

A teraz milí páni, ale úprimne,..... koľkí z vás aspoň raz v živote skúšali štrikovať hladko, obratko ??

Jarka Miklúš

Jarka Miklúš

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...prezývajú ma Víchrica...a to snáď hovorí o všetkom .-)) Zoznam autorových rubrík:  Pre M.PoviedkyBásneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu