reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jarka Miklúš

Jarka Miklúš

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...prezývajú ma Víchrica...a to snáď hovorí o všetkom .-)) Zoznam autorových rubrík:  Pre M.PoviedkyBásneSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vôňa Chanel Platinum Egoiste

Jarka Miklúš

Vôňa Chanel Platinum Egoiste

Objala  som Ťa. Len tak, lebo som chcela... nenútene a  spontánne. Zacítila som túžbu po Tvojej blízkosti, chcela  som Ťa  cítiť, Tvoju vôňu mať v mojich vlasoch....vôňu Chanel  Platinum Egoiste... tú  éterickú vôňu levandule popretkávanú zázvorom a  rozmarínom. Ten , kto ju nezacítil, nevie o čom hovorím....vdýchnete nosom , prejde vašimi zmyslami  a zostane ukrytá  v pamäti, tak ako Ty... a zrazu, keď ju niekde zacítim, hneď si spomeniem na Teba...

  • 4. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 191x
  • 2
Ako som volala KIA II.

Jarka Miklúš

Ako som volala KIA II.

Milí blogeri, ani som netušila, akú lavínu reakcií vyvolám.... Možno nie je môj príspevok štylisticky správne napísaný ( sú to moje prvé pokusy), možno niekomu  sa nepáči jeho obsah a povie si "bože, to je ale riadna trubka, ktorá si bez chlapa nevie poradiť "....svojimi riadkami nechcem nikomu nič dokazovať, ani sa cez ne nejakým spôsobom ventilovať ...písanie ma  baví  a robím to pre svoju radosť :)) ....nemám vzdelanie žurnalistu, tak verím, že sa nájdu chyby....

  • 29. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 837x
  • 39
Ako som volala na KIA Assistance

Jarka Miklúš

Ako som volala na KIA Assistance

Som  mamička na materskej dovolenke a  Jakubko len  pred pár dňami  sfúkol na torte  dve sviečky. Z bábätka rýchlo vyrástol a je z neho veľký šibal, prieskumník, objaviteľ, no jednoducho taký malý  gazda ako ho familiárne nazývame. Najlepšími  hračkami preňho sú rôzne diaľkové ovládania, mobil, kľúče a hrať sa na šoféra v naozajstnom aute, gény chlapa sa jednoducho nezaprú....

  • 29. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 670x
  • 94
Mám čierny deň.....

Jarka Miklúš

Mám čierny deň.....

Deň ako iný.... Bol štvrtok, 5.júna 2008 a ja som šťastná budúca mamička v 20.týždni tehotenstva. Práve som sa chystala do poradne pre tehotné. Bola som akurát siedmy deň po amniocentéze. Cítila som rovnako už niekoľko týždňov, stále mi nechutilo jesť, málo som priberala a stále som spala, avšak na bábätko sme sa tešili a hlavne, bolo to chcené, plánované dieťa. Dnes som sa chcela pochváliť ďalšou fotkou zo sona.

  • 28. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 699x
  • 0
Ako málo stačí...

Jarka Miklúš

Ako málo stačí...

Ako často  som  jedným uchom dnu a druhým von vnímala starý známy výrok  o pominuteľnosti.... O tom, ako všetko je tak rýchlo pominuteľné..... o tom, ako sa máme tešiť z toho, čo máme...o tom, ako nemáme vzdychať nad tým, čo všetko by sme mohli mať....až kým... Až kým sa niečo nečakané v živote nestane.... A vtedy sa ako prvé objaví starý, veľmi  dobre známy výrok o pominuteľnosti...

  • 23. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 349x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu