reklama

Ako som volala KIA II.

Milí blogeri, ani som netušila, akú lavínu reakcií vyvolám.... Možno nie je môj príspevok štylisticky správne napísaný ( sú to moje prvé pokusy), možno niekomu  sa nepáči jeho obsah a povie si "bože, to je ale riadna trubka, ktorá si bez chlapa nevie poradiť "....svojimi riadkami nechcem nikomu nič dokazovať, ani sa cez ne nejakým spôsobom ventilovať ...písanie ma  baví  a robím to pre svoju radosť :)) ....nemám vzdelanie žurnalistu, tak verím, že sa nájdu chyby....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Všetko je o skúsenostiach a keďže som sa v danej situácii ocitla prvýkrát, nevedela som ako mám postupovať, pretože o pár hodín som potrebovala mať auto pojazdné a nie čakať, kým sa manžel vráti domov.

  • Ja viem, že operátor z Call centra mi chcel pomôcť a predpokladám, že túto otázku dávajú štandartne každému klientovi bez ohľadu na pohlavie. Nenavážam sa doňho, obaja sme sa na mojej protiotázke zasmiali a som presvedčená, že som ho neurazila.

  • Áno, nemám prečítané Obchodné podmienky pre Asistent službu a ktože ich má ? Ich službu som potrebovala prvýkrát a ja som potrebovala danú situáciu rýchlo vyriešiť a nie hľadať nejakú zmluvu a študovať ju. Call centrum je na to, aby vám pri probléme poradili a pomohli. Ato sa aj stalo :))

  • Nebola som na nikoho nahnevaná, maximálne tak sama na seba, že som si večer neskontrolovala auto :))

  • Za odťahovku som neplatila nič, riešila som to nakoniec cez poisťovňu, kde máme poistené auto.

  • Mám vodičský preukaz 12.rok, jazdím aktívne....a v autoškole som štartovacie káble nevidela a ani nás to neučili :((

Nad niektorými Vašimi reakciami som sa pousmiala, tak ako ste sa možno pousmiali niektorí z Vás nado mnou, že neviem používať štartovacie káble. No, neviem, priznám sa.... a priznám sa, že nie som ani žiadny Vševedko, čo všade bol a všetko vie...A teraz čo? Ukameňujete ma? :))

Áno, niektoré zručnosti sú typické pre mužov a niektoré pre ženy, je to v génoch a aj o tých "skúsenostiach" ... Napr. ani môj muž si nikdy sám iniciatívne neožehlil košeľu, a len preto, aby sa to do budúcnosti naučil. Som presvedčená, že keby musel, tak by to zvládol. Ale za to, že to ešte nevie ho predsa neprehodím cez palubu :))

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Radšej som mala môj článok ukončiť otázkou : „Baby, koľké z vás už štartovali cez štartovacie káble ? " ....a možno by som sa dozvedela, že nie som jediná, ak by sa ale úprimne priznali :)))

PS : Všetkým blogerom želám krásny večer a všetkým blogerkám najazdených veľa šťastných kilometrov bez toho, aby museli niekedy použiť štartovacie káble.

Jarka Miklúš

Jarka Miklúš

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...prezývajú ma Víchrica...a to snáď hovorí o všetkom .-)) Zoznam autorových rubrík:  Pre M.PoviedkyBásneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu